FOLLOW l DASHBOARD
Introduction♥

Hello candies, welcome to my fanfic. I am Nadhirah from the Candy Meow. Please do respect me, my blog and my works. Do not ever plagarize my works and please do not use any harsh words towards me. Don't be a loser who don't have a life to spare. Have a good life and proud to be the Original you. Thank you for visiting and please do enjoy your stay here.


Older Post♥ | Newer Post♥

Candy Novel Meow.
When my imagination begins...
Biography♥
Know this Candy maker♥

This young writer named as Nurul Nadhirah Amalina. Her age is sixteen and was born on June 25 1995. She lives in Malaysia and currently studies at SMK Bandar Baru Bangi. She is a die hard fan of Pink, Blue, Green, White, Black and purple. She loves to draw Anime cartoons, doodlings, read comics, eating chocolates and plays with cats. She is currently hates copycats, haters, people with pirates hearts and slanderers. She also a Taekwondo student and sometimes she practices her skills alone. She has created some stories 2 years ago and wrote it down in a simple book. She copied her works and paste it in this lovely blog just to share her imaginations with you. Please don not plagarize her works and respect her as a writer.




Love is a nature, and nobody can avoid LOVE♥

Friday, December 23, 2011 | 1:26 PM | 0 comments


Aku ketakutan. Lee Junho menghayun tangannya untuk menamparku dan aku terus menutup mukaku. Tiba-tiba Jo Minwoo datang lalu memegang tangan Lee Junho dan menumbuk mukanya. Aku sangat terkejut apabila Jo Minwoo datang secara tiba-tiba. Naeyang berlari ke arahku lalu memelukku.

Jo Minwoo mencekak baju Le Junhoo dan mahu menumbuknya. Kim Nara terus menarik aku dan mengugut Jo Minwoo. Mereka bercakap dalam bahasa Korea tetapi aku masih boleh faham sedikit.

Kin Nara : Minwoo ! Baik kau lepaskan Lee Junho. Kalau tak, aku tolak Mia jatuh ke bawah. Cepat !!

Naeyang : Minwoo ! Lepaskan je Lee Junho.

Jo Kwon : Minwoo, takpe, kau lepaskan je Lee Junho tu. Atau Mia akan jatuh.

Jo Minwoo melepaskan Lee Junho dengan kasar.

Jo Minwoo : Sekarang aku dah lepaskan Lee. Giliran kau pula untuk lepaskan Mia !

Kim Nara : Oh ya? Baih. Nah ! Ambik Mia Hyuna kau ni.

Sebelum Kim Nara melepaskan aku, aku melihat Lee Junho dan Kim Nara membuat isyarat mata. Apabila aku dilepaskan, Lee Junho terus menangkap aku dan pada masa yang sama, Kim Jung lantas memegang Minwoo dan Hyun Gyun pula memegang Jo Kwon.

Naeyang cuba untuk melarikan diri tetapi Jaynah menariknya dan memegangnya dengan kuat dibantu oleh Jessica. Lee Junho menarik rambutkku dan mencium leherku berkali-kali.

Jo Minwoo : Tak guna kau Lee ! Lepaskan Mia ! Jangan kau sentuh dia ! Arghhh !

Lee Junho : Mia, kau nampak tu? Boyfriend kau tu menderita tengok aku cium kau. Bayangkan macam mana pula kalau aku dah tidur dengan kau. Kau ingat dia nak selamatkan kau macam sekarang? Dia tu cuma selamatkan kau sebab kau tu masih dara lagi. Hahahah !

Kim Nara : Kau memang bodoh Mia ! Bodoh ! Kau tak guna, kau tau tak?! Lee Junho tu milik aku, bodoh ! Tapi kau berani kacau dia dan cuba nak miliki dia? Hah?! Bodoh punye perempuan !

Mia : Kim, Lee, tolong jangan apa-apakan kawan-kawan saya. Lepaskan diorang. Ambil saya dan buatlah apa-apa pun. Tolong lepaskan diorang.

Jo Minwoo : Mia ! Jangan !

Lee Junho : Bagus Mia ! Macam tulah. Tapi, kau tau sesuatu? Kau dah terlambat untuk pujuk aku ! Kau nak tau apa caranya untuk puaskan kami?

Mia : A.. Apa?

Kim Nara : Hahahah ! Kematian kau akan memuaskan kami ! Senang je. Kau hanya perlu berdiri kat hujung bangunan sekolah ni dan terjun. Paling teruk pun, kepala kau akan pecah. Tak sakit pun. Senang kan? Kes kau akan dikatakan sebagai kes bunuh diri. Faham?!!

Kim : Ta.. Tapi..

Lee Junho : Hei ! Kau tak faham lagi?! Atau kau nak kawan-kawan kau mati depan mata kau?! Kau matikan diri kau sendiri, baru kami lepaskan kawan kau. Pilih !!

Naeyang, Jo Kwon & Jo Minwoo : Mia !! Jangan !!

Jo Minwoo : Mia, tolong jangan dengar ckp diorang. Tolong mia !

Mia : Maafkan saya Minwoo, Naeyang & Kwon. Maafkan saya. Sa.. Saya setuju.

Jo Minwoo, Naeyang & Jo Kwon : Mia !!

Kim Nara : Bagus Mia ! Sayang, lepaskan dia ya. Dan kau Mia, jangan cuba larikan diri.

Lee Junho melepaskan aku perlahan-lahan dan aku memandang kawan-kawan aku sambil menangis. Maafkan aku. Aku terpaksa melakukan ini agar kalian selamat. Maafkan aku. Aku pusing ke belakang dan berjalana perlahan-lahan ke arah hujung bangunan. Aku mula merasa sesak nafas dan dadaku terasa sakit seperti ditumbuk bertubi-tubi.

Semasa dihujung bangunan, aku ternampak Maysha sedang terapung di hadapanku sambil tersenyum. Adakah ini ajalku? Jika ya, aku berasa bahagia kerana aku akan bersama Maysha selamanya di Syurga. Dia sedang menungguku.

Aku sudah bersedia. Ambilah aku Tuhan, jika ini takdirku. Titisan air mataku akn menjadi yang terakhir diatas muka bumi ini. Terima kasih kawan-kawanku kerana sentiasa berada bersamaku. Terima kasih Mama, Papa. Maafkan Mia. Aku bersedia. Ambilah aku !

Bersambung...

Labels:



From your Royal Princess Eiramelyna.