FOLLOW l DASHBOARD
Introduction♥

Hello candies, welcome to my fanfic. I am Nadhirah from the Candy Meow. Please do respect me, my blog and my works. Do not ever plagarize my works and please do not use any harsh words towards me. Don't be a loser who don't have a life to spare. Have a good life and proud to be the Original you. Thank you for visiting and please do enjoy your stay here.


Older Post♥ | Newer Post♥

Candy Novel Meow.
When my imagination begins...
Biography♥
Know this Candy maker♥

This young writer named as Nurul Nadhirah Amalina. Her age is sixteen and was born on June 25 1995. She lives in Malaysia and currently studies at SMK Bandar Baru Bangi. She is a die hard fan of Pink, Blue, Green, White, Black and purple. She loves to draw Anime cartoons, doodlings, read comics, eating chocolates and plays with cats. She is currently hates copycats, haters, people with pirates hearts and slanderers. She also a Taekwondo student and sometimes she practices her skills alone. She has created some stories 2 years ago and wrote it down in a simple book. She copied her works and paste it in this lovely blog just to share her imaginations with you. Please don not plagarize her works and respect her as a writer.




Love is a nature, and nobody can avoid LOVE♥

Saturday, November 19, 2011 | 7:59 PM | 0 comments



Mia Hyuna

Anak perempuan tunggal kepada Encik John Beckham dan Puan Yumi Beckham. Menghidap penyakit radang paru-paru dan jantung berlubang sejak berumur 10 tahun. Seorang yang lemah lembut, dan cantik. Mia mempunyai sepasang mata yg berwarna coklat kebiruan dan besar. Badannya kecil dan rendah. Kulitnya putih kemerah merahan. Seorang yang berdarah kacukan Australia dan Korea. Banyak tragedi yang berlaku pada Mia. Kesedihannya terus melanda tanpa henti. Cintanya musnah apabila dia tahu bahawa lelaki yang dicintainya adalah.....




Kwangmin

Seorang lelaki yang tinggal di kampung. Dia telah menyelamatkan Mia dari segala benda. Dia selalu menjaga Mia walaupun di dalam rumah. Anak bongsu kepada Puan Kim Rae Soon. Seorang lelaki yang sangat bertanggungjawab dan baik hati. Seorang yang kurus dan tinggi. Dia juga seorang yang kacak dan disukai ramai perempuan.




Jo Minwoo

Seorang pelajar sekolah menengah tinggi Yeongsan di Seoul. Sekelas dengan Mia dan mempunyai perasaan pada Mia. Tetapi tidak menyatakan perasaannya. Selalu mengambil tahu tentang Mia. Berwajah kacak dan berbadan tinggi.




Maysha Yuri Beckham

Kakak kembar kepada Mia. Telah meninggal dunia semasa Mia berumur 12 tahun. Dia telah memberikan hatinya kepada Mia kerana penyakit yang dihidapi. Seorang yang sangat baik dan rapat dengan Mia. Wajahnya yang seiras dengan Mia sehingga dikatakan sukar untuk mengesan siapa mereka.




Naeyang Raa Wook

Jiran kepada Mia yang sangat baik dan rapat dengan Mia. Sering menjaga Mia ketika berada bersamanya. Dia tahu akan perasaan Lee Sung Woon terhadap Mia dan cuba membantunya. Mempunyai seorang adik yang bernama Choi Hyung Wook. Seorang yang bertubuh langsing dan tinggi sedikit daripada Mia. Berumur 16 tahun dan kulitnya putih langsat.






Kim Nara

Pelajar perempuan yang popular di sekolah dan merupakan kekasih kepada Lee Jo Sung. Dia suka membuli pelajar yang lemah dan yang cuba merampas popularitinya. Selalu membuli Mia dan menyebabkan Mia sesak nafas dan masuk ke hospital. Seorang yang berdendam dan akan melakukan apa sahaja demi membalas dendamnya. Seorang yang bertubuh tinggi dan langsing.




Lee Junho

Bekas teman lelaki Kim Nara dan menyukai Mia Hyuna. Seorang pelajar kelas Mawar Putih dan mempunyai niat tersendiri.


Haeson Seoh Hyo

Seorang gadis yang sekampung dengan Sohyeon Wook. Menyukai Sohyeon tapi cintanya tidak dibalas. Sering menjahati Mia dan selalu cuba untuk menyingkirkan Mia. Seorang yang berhati kering dan bersifat kekampungan.



Puan Yumi Beckham

Yumi Gyeong atau Yumi Beckham yang berkahwin dengan Encik John Beckham dan juga ibu kepada Mia Hyuna. Seorang yang berbangsa Korea, dulunya tinggal di Korea. apabila berkahwin dengan ayah Mia, mereka tinggal di Australia. Seorang suri rumahtangga dan bekas Pensyarah perubatan tetapi telah berhenti kerana ingin merawat Mia sejak Mia berumur 5 tahun. Selalu risaukan keadaan Mia dan melarang Mia ke sekolah sejak Mia mendapat penyakit Jantung berlubang dan radang paru-paru.



Encik John Beckham.

Bapa kepada Mia Hyuna dan suami kepada Yumi Gyeong. Seorang ahli perniagaan yang kaya dan disenangi orang. Dia telah membeli tanah di Korea untuk membuka cawangannya yang baru. Dia juga telah membina rumah yang mewah dan indah untuk isteri dan anaknya. Seorang bapa yang penyayang dan selalu memenuhi permintaan Mia. Tetapi, dia juga sependapat dengan isterinya untuk melarang Mia untuk bersekolah kerana risau akn kesihatan Mia.



Encik Masaki Hyo Tyu

Bapa saudara Mia dan suami kepada Seo Yu Gyeong. Suka berjudi dan mencuri. Lelaki yang tidak bertanggungjawab. Dia telah menjual Mia pada seorang lelaki untuk dijadikan pelacur.



Puan Seo Yu Gyeong

Ibu saudara kepada Mia dan merupakan adik kepada Yumi. Seorang ibu saudara yang tiada anak dan sangat menyayangi Mia.


Labels:



From your Royal Princess Eiramelyna.