FOLLOW l DASHBOARD
Introduction♥

Hello candies, welcome to my fanfic. I am Nadhirah from the Candy Meow. Please do respect me, my blog and my works. Do not ever plagarize my works and please do not use any harsh words towards me. Don't be a loser who don't have a life to spare. Have a good life and proud to be the Original you. Thank you for visiting and please do enjoy your stay here.


Older Post♥ | Newer Post♥

Candy Novel Meow.
When my imagination begins...
Biography♥
Know this Candy maker♥

This young writer named as Nurul Nadhirah Amalina. Her age is sixteen and was born on June 25 1995. She lives in Malaysia and currently studies at SMK Bandar Baru Bangi. She is a die hard fan of Pink, Blue, Green, White, Black and purple. She loves to draw Anime cartoons, doodlings, read comics, eating chocolates and plays with cats. She is currently hates copycats, haters, people with pirates hearts and slanderers. She also a Taekwondo student and sometimes she practices her skills alone. She has created some stories 2 years ago and wrote it down in a simple book. She copied her works and paste it in this lovely blog just to share her imaginations with you. Please don not plagarize her works and respect her as a writer.




Love is a nature, and nobody can avoid LOVE♥

Thursday, December 22, 2011 | 8:31 PM | 1 comments


Mengapa Minwoo membantu aku? Mengapa dia memeluk aku semalam? Aku masih tertanya-tanya tentang itu. Mengapa? Adakah aku sudah jahati dia dengan berkasar terhadap dia sebelum ini? Walaupun aku berkasar, tetapi dia masih membela aku. Terima kasih Minwoo. Aku malu untuk mengucapkannya kepada kau. Terima kasih.


. . . . .

Naeyang , Jo Minwoo & Jo Kwon : Selamat petang Puan Yumi.

Mama : Ya, selamat petang. Eh, Naeyang dan kawan-kawan. Ada apa ke sini ramai-ramai?

Naeyang : Makcik, kami nak melawat Mia. Boleh?

Jo Minwoo & Jo Kwon : Ya !

Mama : Ohh begitu, masuklah. Mia di bilik.

. . . . .

Mama : Mia sayang, Naeyang, Jo Minwoo dan Kwon datang ni. Diorang nak jumpa Mia. Boleh ke?

Mia : Boleh Ma. Suruh la diorang masuk.

Mama : Baik. Anak-anak, Mia tunggu kamu semua di dalam. Masuklah.

Mereka memasuki bilikku dengan langkah kecil dan perlahan. Mereka tersenyum padaku dan Naeyang berlari memelukku.

Naeyang : Mia !! Tsk..Tsk..

Mia : Psstt, Naeyang, jangan macam ni. Nanti Mama nampak.

Mama : Eh, Naeyang rindu agaknya. Baiklah, Mama keluar dulu ya. Kamu semua berbual la dulu. Selamat tinggal.

Jo Kwon : Mia, awak macam mana? Dah sihat?

Mia : Emm, saya dah okay sikit. Tapi, masih ketakutan.

Naeyang : Takpelah, awak rehat dulu. Nanti kalau dah sihat, awak datang la sekolah semula ya. Kami akan sentiasa tunggu.

Mia : Ya, terima kasih. Emm, Minwoo, Kwon.. Saya nak berterima kasih pada awak berdua sebab dah tolong saya semalam. Kalau lah awak takde, mesti saya dah..

Jo Minwoo : Ahh, lupakan saje. Sama-sama. Saya taknak awk igt lagi ya. Itu hanya menyakitkan diri awak je. Lelaki tak guna macam dia tu tak patut diingati. Mujur awak tak apa-apa. Kalau tak mesti saya takkan maafkan diri saya.

Jo Kwon : Hehehe, sama-sama. Saya terasa macam hero pulak. Lagipon, awak kawan kami. Mesti kami tolong. Si Minwoo ni pulak, takyah la nak feeling-feeling sangat. Hahahaha. Lawak la kau.

Jo Minwoo : Hoi, kalau aku tak ajak kau, kau pun tak kan jadi Hero la woi. Bajet je hero. Lawan pun lembik HAHAHA.

Mia : Hahhaah. Sudah lah, awak semua ni selalu bagi saya ketawa.

Naeyang : Eh, dia gelak lah. Heheheh.

Jo Kwon : Kan comel kalau gelak. Baru la nampak kecomelan awak tu. Hehehe.

Ya, betul tu. Mereka sememangnya kawan aku yang baik. Mereka selalu membuat aku ketawa. Aku sememangnya beruntung mempunyai kawan seperti mereka.

. . . . . .

Sudah 3 hari aku bercuti untuk merehatkan diriku. Hari ini aku telah pulih dari trauma dan aku bersedia untuk pergi ke sekolah. Naeyang, Minwoo dan Kwon sudah berjanji untuk menjaga aku di sekolah. Aku bersedia.

Papa : Mia, nanti kat sekolah, Mia jaga diri ya. Janji dengan Papa.

Mia : Ya, Papa. Mia janji. Lagipon, kawan-kawan Mia haritu ada untuk jaga Mia. Papa jangan risau ya.

Papa : baiklah, Papa pegang kata-kata Mia.

Mia : Okeylah Papa. Mia turun dulu ya. Tu kawan Mia dah tunggu. Selamat tinggal Papa. Jumpa nanti.

Aku turun dari kereta dan melambai ke arah Papa. Kereta Papa hilang perlahan-lahan. Naeyang memegang tanganku dan kami terus ke kelas. Semasa berjalan, aku ternampak Lee Junho dan Kim Nara sedang berbual. Minwoo memegang bahu ku dan menggelengkan kepala sebagai tanda untuk tidak mengingatinya lagi. Aku senyum pada Minwoo dan kami terus berjalan. Mereka ternampak aku dan memandang aku dengan pandangan yang tajam.

. . . . . .

Jo Minwoo : Mia, awak nak ikut saya ke kantin dulu? Naeyang dan Jo Kwon dipanggil oleh cikgu Kimia.

Mia : Ya, jom.

Aku dan Minwoo berjalan menuju ke arah kantin. Tiba-tiba seorang pelajar memanggil Minwoo dan Minwoo terpaksa pergi untuk menemui pelajar itu. Aku berdiri tak jauh dari Minwoo untuk menunggunya.

Semasa sedang menunggu, seseorang telah menarik aku dan dia adalah Lee Junho. Aku meronta-ronta untuk melepaskan tanganku darinya. Aku memukul tangannya agar dilepaskan tetapi dia langsung tidak mengendahkan aku. Adakah kejadian 3 hari lalu akan terulang lagi? Bantulah aku. Minwoo, kau tahukah aku disini?

Aku dibawa ke atas bangunan dan akhirnya tanganku dilepaskan. Di situ aku melihat Kim Nara, Jaynah dan Jessica. Di belakangku ada Lee Junho, Hyun Gyun dan Kim Jung. Apa mahu mereka? Kenapa aku dibawa kesini? Kim Nara menepuk tangannya perlahan-lahan dan mendekati aku.

Kim Nara : Macam mana Mia? Seronok tak? Kau belum kenal siapa aku ! Sekarang, kau dengar sini. Aku Kim Nara, pelajar popular disini dan takde sape yang berani lawan aku ! Orang yang melawan aku, akan terima padahnya.

Lee Junho : Kau mungkin bernasib baik haritu sebab pakwe kau yang tak guna tu datang. Kalau tak, mesti kau dah jadi milik aku dan kawan aku. Hahahaha.

Kim Jung : Pukulan boyfriend kau tu taklah hebat sangat. Bukan nasib aku untuk belai rambut kau yang cantik ni haritu.

Mia : Lepaskan aku ! Jangan sentuh aku, lelaki tak guna ! Binatang kau Lee ! Sampai hati kau mainkan aku !

Aku sangat marah dan aku menengking mereka sekuat hati aku. Lee Junho terus memegang tanganku dan menarik rambutku.

Lee Junho : Hei ! Kau tu murahan, tau tak?!! Kau ingat aku nak sangat kat kau? Ya, memang kau lawa, tapi kau tu layak dijadikan bahan nafsu aku je !


Aku menampar Lee Junho sekuat hatiku sehingga dia hampir tersungkur.

Kim Nara : Lee !!

Lee Junho : Berani kau tampar aku !!! Hahh?!!

Aku ketakutan. Lee Junho menghayun tangannya untuk menamparku dan aku terus menutup mukaku.

Bersambung...

Labels:



From your Royal Princess Eiramelyna.